До будь-якої інформації, поданої в друкованих джерелах або в Інтернеті, слід ставитись з обережністю, так як не завжди інформація відповідає дійсності.
Інтернет-інформація має, на відміну від друкованих засобів мас-медіа, свої особливості, які в процесі аналізу відповідності дійсності інформації слід обов’язково брати до уваги:
- У друкованих джерелах зазвичай можна чітко визначити, де є реклама, а де – інформативна публікація. На Веб-сайтах межа між інформативним та рекламним джерелом з легкістю ігнорується. У такому разі користувачу слід визначити, чи подається інформація і рекламаодним і тим самим автором або організацією. Якщо відповідь буде позитивною, то, вочевидь, реклама – це додатковий засіб автора привернути увагу користувача до інформаційного повідомлення.
- На Веб-стрінках користувач стикається із «сумішшю» інформації, розваги та реклами. У такому разі Інтернет-аудиторія повинна критично поставитись до даної сторінки, так само, як вона ставиться до, скажімо, до телевізійної реклами між фільмами.
- Якість новостворених Веб-сторінок може відрізнятись від оригінальної Веб-сторінки. У такому випадку слід проаналізувати кожну сторінку окремо.
- Повний доступ до Інтернет-джерела інколи можна отримати за допомогою додаткових Інтернет-програм або приладів. При цьому користувач повинен пам’ятати, що деякі програми або додаткове обладнання можуть зменшити або обмежити обсяг отриманої інформації і вплинути на її якість.
- У процесі пошуку деякі Веб-сторінки можуть бути відірваними від основного змісту. У такому разі подеколи стане неможливим визначити джерело інформації. Тому користувач повинен завжди повертатися на головну сторінку «Home Page» для визначення джерела інформації.
- Інколи Веб-сторінки можуть рухатися або зникати без попередження. У такому разі користувач Інтернету повинен потурбуватись про безперебійну роботу свого комп’ютера і ретельно вивчити інструкцію з користування.
- Веб-сторінки можна легко змінити – це може зробити як сам автор, так і непорядна людина з метою введення користувачів в оману або заподіяння навмисної шкоди поданій на сторінці інформації. У тому разі користувач повинен користуватись інформацією з різних Веб-джерел.
Комментариев нет:
Отправить комментарий